Šťastné a veselé

26.12.2011 23:11

Ahojky kamarádi,

rok se nám pomalinku nachýlil ke konci, nastal opět vánoční čas - pro mě moje druhé Vánoce v životě.

V loňském roce mi Ježíšek přinesl nějakou tu mňamku k zakousnutí, tak jsem letos netrpělivě očekával, co vše se mi splní.

Přání jsem na Ježíška měl, takže o to více jsem byl napjatějším :-)

Musím konstatovat, že letošní vánoce byly supr, dostal jsem od Ježíška mlsky v podobě sušeného masa - kuřecí, hovězí, ale hlavně, přišel mi dárek až z dalekého Finska, dostal jsem sušeného lososa - to byla a je vynikající mňamka.

Největší radost mi ale udělal dárek v podobě velkého černého prasátka, které i chrochtá, ve fotogalerii se s Vámi musím o tento dárek podělit, aktuálně je již k nahlédnutí 6 mých nových fotek :-) , tak se mějte krásně, a užijte si Silvestra, to já si budu hovět v garáži na teplé dece, dokud neutichne ohňostroj :-)

Krásné svátky a na štěkanou v novém roce

Dag ;-)