Informace pro návštěvníky

20.09.2010 11:50

Ahojky lidičky,

na těchto stránkách lze nalézt spoustu informací o mě, informace o plemenu, ke kterému patřím a spoustu dalšího. Níže se Vám pokusím pár věcí přiblížit :-)

O mě :-) - informace jen a jen o mě, určitě doporučuji kouknout, je tam zajímavé počteníčko :-)

Český strakatý pes - informace o plemeni, ke kterému patřím - kompletní popis, jak vypadáme jako dospělí a spoustu dalšího :-)

Můj rodokmen - jelikož patřím mezi skupinu pejsků s průkazem původu, uvádím pro zajímavost můj rodokmen :-)

Novinky - co aktuálně vyvádím, co pro mě páníčci chystají, či kde jsem byl na návštěvě :-)

Kniha návštěv - Zde prosím pište vaše komentáře, či vzkazíky, na které rád odpovím :-)

Dagova fotogalerie - fotečky z mého akčního života :-D

Užitečné odkazy - odkazy na www stránky, které by vás mohly zajímat :-)