Bonitace

13.11.2011 11:46

Ahojda kamarádi, tak včera jsem se po měsíci zase kouknul na Krásnou louku, kde jsem tentokráte neblbnul v kruhu, nesbíral jsem tituly, ale byl jsem zde proto, abych v budoucnu podle těch divných lidí mohl být tatínkem :-)

Upřímně, pokud takhle dlouho budu čekat i na budoucí slečnu, tak to raději oželím, přišli jsme brzo ráno, asi tak okolo 9:30 a domů jsem se dostal až po 16 hodině - kde byl problém netuším, ale co vím, tak mě ještě čeká rentgen - alespoň to tak páníček říkal a pak snad už konečně budu moci čekat na holky, který by o mě měly zájem :-)

Pomalinku, polehounku nám nastává zima, pro mě to už bude druhá zima, docela se zase těším, až si budu moci zablbnout ve sněhu,sklouznout se na ledě a všeobecně se trochu více vyřádím než je u mě obvyklé :-) :-)

Mějte se zatím krásně a někdy zase na štěkanou - Dag :-)